BLOOD BOWL 2 - kritika2015.10.20. 23:29, StrongarmArmstrong
Bocs a késői értékelőért, bár a gémet megvettem előrendelve, így már az open bétát is tolhattam. Azaz tolhattam volna, de a gépem folyton beadta az unalmast. Volt itt minden a win reinstalltól, a memóriatesztelésig... Végül kiderült, hogy a videókártyám úgy le volt retkesedve, hogy állandóan túlmelegedett. Ne feledjétek, a tisztaság fél egészség! Lássuk a medvét!
Az általunk rongyá játszott játék második részét 2013 végén harangozták be, aztán persze a szokásos Cyanide Software-i hallgatásba burkolódzott az egész frencsájz, egy-két kósza screenshottól eltekintve. A következő év májusától jött néhány videó (úgy négy-öt havonta), meg egykét devblognak csúfolt szösszenet, amiben mára kiderült kissé füllentettek arról, hogy milyen istenkirályul, a rajongók igényeire maximálisan odafigyelve, a következő szintre emelik a Vérfoci élményét (ligák, e-sport, MI, játékos-market). A videókon látszott hogy a játék pofás és korszerű külcsínnel fog rendelkezni, de ezenkívül nem sokat lehetett tudni az egészről.
Idén már egy kicsit rágyúrtak a marketingre, jöttek a trailerek, amelyek szép grafikával bizonyították, hogy az interfész tényleg fejlődött és azt hogy aki az ingame jelenetekben játszik nem sok köze van a vérfocihoz. Kissé béna volt az is hogy a játékkiállításokra a vezetőprogramozójukat küldték, aki nem igazán tudta kifejezni magát angolul és úgy általában egy hotseat meccs irányításába is beletört a bicskája.
Végül aztán két halasztás után csak megjelent a várva várt második rész. Nézzük mit tud:
|